30 Haziran 2012

Meryem Sahra Uzerli


Küçükken meleğim 
Şuanda moralim çok bozuk yani ben şebeklik yapacak durumda bile değilim. Bizim Simit varya artık ben yazayım, seni düşünüyorum dedi. Ah Adsız ah senin yüzünden oldu. Onları yazınca. Ne diyimki ben sana ya? Eğer bunu okuyorsan da bana mesaj atıp durma canım. Cevap vermeyeceğim. Hele bir de yazmayı bıraksın. İşte o zaman çok kırılacağım sana çok. Aslında şuan Simit’e karşı çok öfkeliyim çok. Bir kişinin dediği laftan dolayı önce müziği yazacağım sadece dedi. Sonra da ‘’ Ben yazmayacağım. Seni düşünüyorum.’’ Hayır bir kere bu blogu yazmaya başladığımızda da birlikte açtık yani sonradan katılma gibi bir ihtimal yok.Seni düşünüyorum demesiyle faceten çıktı ya. Of of neyse üzülmeyin ya ben onu ikna ederim. Yazmaya devam edecek. Şimdi düşünüyorum benim için böyle bir yorum yapsalar yazmayacağım falan derim, ama sonra Simit’i bırakmam ya. Neyse ünlülerden Meryem Uzerli’yi aslında Adsız’a sinir olduğum için yazmayacaktım. Ama ona söz verdim o yüzden yazıyorum. Evet konuyu toplamam lazım galiba. Şimdi Meryem Sahra Uzerli. Bazıları onu Hürrem Sultan olarak tanır. Meryem Sahra Uzerli 12 Haziran 1983 de Almanya’da dünyaya geldi. Meleğim o benim ya. Benim bir tanemin babası Türk annesi Alman. Bilineceği üzerine kendisi tiyatro, sinema ve dizi oyuncusu. Meryem’ciğim en küçükleri. İki abisi bir de ablası var. Meryem Uzerli’nin abileri 40 ve 41 yaşlarındalar. Meryem Uzerli’nin ablası Canan ise Meryem den 1 yaş büyük yani 29 yaşındadır.
Meryem Uzerli’ler 4 kardeşler.Ve Meryem onlar arasında en küçükleri. 2 erkek ve 2kız kardeşmişler. 2 abisi üveymiş yani annesinin ilk kocasından. ilk kocası annesini terk etmiş. Ve sonra Uzerli’nin babası ile evlenmiş. Ondan da Meryem ve ablası Canan olmuş.
 Annesi : Ursula Uzerli
Babası : Hüseyin Uzerli
Ablası : Canan Uzerli
Abileri : Danny ve Christihopertge
 Şuan hepinizin de bildiği gibi Muhteşem Yüzyıl da Hürrem Sultan’ı canlandırıyor. Daha önce film olarak ;
2009 yılında Das Total Verrückte Wochenende
2009 yalında The Line
Ve yine 2009 yılında Sterne über dem Eis’te
2010 yılında ise Journey of No Return’ de oynamıştır.
Dizi olaraksa;
2008 yılında Britta ismiyle Inga Lindström
2010 yılında Ankel ismiyle A Case for Two
2011-2014 yılları arasındaysa Hürrem sultan rolüyle oynamaktadır.
Aaaa . Daha yeni öğrendim. Sizin sayenizde Muhteşem Yüzyıl 2014 de bitiyormuş. Of ya bence hiç bitmemeli hiç L
Bunlar çoğu kişinin bildiği şeyler şimdi sıra bilinmeyenlerde;
Halit Ergenç dizide Meryem Uzerli'ye HÜRREM'İM dediği için sette veya dışarıda da Meryem'im diyormuş.
Meryem Uzerli dizi çekimlerinde çok önemli sahneler hariç makyajını kendi yapıyormuş. :D
Meryem Uzerli Ramazanın başından beri oruç tutuyormuş. Sahur ve iftarların çok eğlenceli özelliklede ezan dinlemenin çok huzurlu olduğunu düşünüyormuş. Ah ya bir tanem :D 

 Meryem Uzerli’nin deniz yolculuğuna fobisi var
Halit Ergenç Muhteşem Yüzyıl'ın ilk bölümlerinde Meryem’le daha kolay anlaşabilmek için Selma'dan almanca dersi almış ve şu an Almanya'ya gitse kendini idare edecek kadar almanca biliyormuş

Nur'un Meryem hakkındaki yorumu..

"Gerçekten o kadar yoğun bir iş temposunda çalışıyoruz ki, genellikle vaktimiz sette geçiyor. Meryem, disiplinli, çalışkanlığı ve cana yakınlığı ile hepimize enerji veriyor. Eğer moralimiz bozuksa bir anda hepimizi eğlendiriyor." 
Teni çok hassas.
Özel hayatında çok utangaç
Sette en iyi anlaştığı kişilerden 1.'si SELMA ERGEÇ.
Barbie bebek koleksiyonu varmış
Her zaman yüzüne zeytin yağlı krem ile mesaj yaparmış
MERYEM UZERLİ'NİN EN SEVDİĞİ

RENK:
Kırmızı ve mavi.

YEMEK:
Makarna ve Kebap Hamsi Patlıcan Dolması

TATLI:
Sütlaç ve Muhallebi Pişmaniye

ÜNLÜ:
Rihanna ve Katy Perry.

MAĞAZA:
Mango,Top Shop,İpekyol.

EŞYASI:
Ablasının aldığı yüzük. 

Meryem Uzerli' Mc donals'ı çok sevmiş
Meryem Uzerli, "Gizem" ismini çok anlamlı buluyormuş.
Meryem Uzerli, Sahra ismine pek alışkın değilmiş.
Halit Ergenç Meryem Uzerli’nin çok disiplinli çok eğlenceli ve çok keyif verici bir oyuncu ve dost olduğunu düşünüyor.
Meryem Uzerli Hürrem karakterine karşı hayranlığını 'Hürrem e aşık oldum' diyerek ifade etmiştir
Meryem Uzerli dizi için diyet yapmıyor. Çünkü kendisi 'Türk kadınları böyledir. Ben de Türküm' dedi.
Meral Okay Meryem Uzerli yi fazla kamera karşısında durdurmuyor ve bunu 2. Antalya televizyon ödüllerinde görülmüştür. Çünkü Meryem fazla şey anlamadığı için ona kötü bir şey yapabilirler diye. Ama Meryem Uzerli bu konudan çok rahatsız.
Bergüzar Korel dizide , Halit Ergenç ve Meryem Uzerli’nin yakın sahnelerini kıskanıyor. Yani kim kıskanmaz ki ?
Meryem Uzerli’ye araba ve şampuan reklamı teklifi gelmiş.
Meryem Uzerli Galatasaray takımının tutuyormuş
Meryem Uzerli çölyak hastasıdır. Yani unlu yiyecekleri fazla yiyemiyor. Onun yemekleri için özel bir un kullanılıyor.
Meryem Uzerli’nin kaldığı otel : İstanbul / Cihangir Grand Cevahir Otel’dir.
Meryem Uzerli ile Beyazıt Öztürk arasında ki aşk haberi yalandır. Bilindiği üzere Can Ateş’le bir ilişkisi var.
Meryem Uzerli’nin en son öğrendiği kelime Beyaz
 Show da ''taş gibi kadın '' dir.
Meryem Uzerli’nin ilk öğrendiği kelime hamsi. Ve uzun bir süre hamsiyi balığın ikinci adı olarak biliyormuş.
Meryem Uzerli halk tarafında bu kadar çok sevilmesine çok şaşırıyor.
Meryem Uzerli set de bir arkadaşından küçücük bir şey isterken bile çok utanıyormuş.
Muhteşem Yüzyıl in raks sahnesi için Meryem Uzerli tam 16 saat kesintisiz dans etmiş.
Meryem Uzerli Muhteşem Yüzyıl ‘ı 3 haftalık kısa film sanmış Türkiye ye geldiğinde. Senelerce burda kalabilirsin dediklerinde çok korkmuş ve kaçmak istemiş.
Meryem Uzerli’nin bildi çok hassas çekim için ağır bir küpe taksa bile kulağı hemen kızarıyor.

Meryem Uzerli’nin eski sevgilisi ayrıldıklarından bir kaç yıl sonra Uzerli ile birlikte havuzda ki fotoğraflarını başına verdi. Yani bundan 2 az önce
Meryem Uzerli’nin annesi kanser olduğundan Meryem Uzerli bir süre oyunculuğa ara vermek zorunda kalmış ve annesi iyileştikten sonra lösemili çocuklara yardım için 1 sene hastanede çalışmış.
Meryem Uzerli'nin babası Türk olduğundan evde Türk yemekleri de çok yapılırmış.
Meryem Uzerli’nin küçükken en sevdiği Türk yemeği fasulye imiş.
Can Ateş ve Meryem Uzerli 
Meleğim dans ederek replik ezberliyor. Şarkı ismi şans meleğimmiş
Meryem Uzerli’nin babası Meryem küçükken ona Türkçe öğretmeye çalışıyormuş. ''Meryem bak bu lampe yani lamba ' 'diyormuş. Ama Meryem Uzerli yine Almanca olarak cevap veriyormuş. Bu yüzden Türkçe si fazla iyi değil. 

Meryem Uzerli’nin doğum gününde Canan Uzerli (Meryemin ablası) Meryem'e almanca "Yaşlandın artık" diye bağırmış. Meryem de almanca olarak "Unutma sen benden bir yaş büyüksün" demiş.
Meryem Uzerli küçükken evlerinde bir köpek bir kuş ve bir domuz besliyorlarmış.
Meryem Uzerli'nin annesi Bale yapmasını, Babası da Doktor olmasını istiyormuş. Meryem Uzerli buna karşılık "Onlara kalsa bale yapan bir doktor olurdum." Demiş.
  
He bir de unutmadan bu yazıyı bitirene kadar Simit’le konuştum. Yazmaya devam edecek. :D
Size son olarak bazı ödül törenlerinde Meryem'imi gösteriyorum.♥ 















Bir de uzun diye okumamazlık yapmayın bozuşuruz bak. Çok yakın bir zamanda yine buradayım.

7 yorum:

  1. İkinciye yorum yazıyorum.Teminki gözükmedi galiba.Çok beğendim çok sağol gerçekten.Arkdaşın Simit'ten de özür diliyorum.Sadece düşüncemi söylemiştim.Barıştığınıza sevindim.Yukarıdakilerin çoğunu ben bile bilmiyodum.Yine sağol

    YanıtlaSil
  2. Haah tam zamanında geldin.Simit de diyordu.Neden yazmıyor diye.Şaka şaka.Tamam ya biz barıştık zaten her zamanki gibi.Aslında küs olan da yoktu ya.Anormal işte.Önemli değil.

    YanıtlaSil
  3. Zaten Simit'ten tırstım bi anda.

    YanıtlaSil
  4. Ay güldürme beni.Tırsılcak birisi değil de seni merak ediyor çok. Kim olduğunu falan tamam. Buradan yazma artık be faceten yaz.

    YanıtlaSil
  5. sağol bilgi için

    YanıtlaSil
  6. Çölyak hastaları makarna, pismaniye gibi seyler yiyemez mc donalds'ın yanindan gecemez. unlu yiyecekleri çok yiyemez değil hiç yiyemez ozel unları var.. çölyak hastası olarak bunlari soyluyorum

    YanıtlaSil